دلیل کار کردن بدون وقفه یخچال فریزر دوو
نوشته شده توسط : lg

دلیل کار کردن بدون وقفه یخچال فریزر دوو

دور در تمامی یخچال های دوو به وسیله پلاستیک پوشیده شده است و در این درزبندی های لاستیکی آهن ربا وجود دارد که باعث میشود در یخچال دوو کاملا بسته شود. در ابتدا ممکن است خرابی این بخش بی اهمیت باشد، اما فرسوده بودن لاستیک در یا خرابی آهن ربا ها میتواند باعث بروز مشکلات متعددی شود. در صورتی که در یخچال دوو کاملا بسته نشود و چفت نشود هوا سرد داخل یخچال باقی نخواهد ماند و داخل یخچال گرم خواهد شد. در این حالت یخچال برای جبران آن مجبور خواهد شد بیشتر کار کند که باعث بروز مشکل کارکردن بدون وقفه یخچال دوو خواهد شد. پس به دلیل اهمیت لاستیک های در یخچال، در صورت مشاهده مشکل در آنها به سرعت اقدام به تعمیر یخچال دوو نمایید.


خرابی کمپرسور یخچال فریزر دوو

بدون شک میتوان کمپرسور یخچال دوو را یکی از مهمترین بخش های آن دانست، گاز یخچال در کمپرسور به سرما تبدیل میشود. اگر این بخش مشکلی داشته باشد، باعث میشود که سرمای مورد نیاز یخچال دوو تولید نشود و یخچال مجبور باشد چند برابر کار کند تا بتواند اختلاف دما را جبران کند. در صورت وجود خرابی در کمپرسور یخچال دوو باید آن را تعویض کنید زیرا تعمیر آن به صرفه نیست، برای عیب یابی و تعمیر این بخش میتوانید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو تماس بگیرید.

علاوه بر دلایل ذکر شده دلایل دیگری مانند، پر بودن بیش از حد فریزر دستگاه ، باز ماندن بیش از اندازه در و خرابی کلید داخل یخچال دوو هم میتوانند دلایلی برای بروز این مشکل باشند، اگر میخواهید علت کارکردن بدون وقفه یخچال دوو را پیدا کنید میتوانید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو تماس بگیرید.
هیتر برفک زدایی
خرابی هیتر برفک زدایی یخچال فریزر دوو
در صورتی هیتر برفک زدایی دچار مشکل شود، شاهد کارکرد بی وقفه یخچال دوو خواهید شد. در طول چرخه برفک زدایی، هیتر شروع به ذوب کردن برفک و یخ روی کویل های تبخیر کننده می‌کند. برخی تبخیرکننده ها دارای چندین هیتر هستند. هیتر از یک سیم در داخل تیوبی آلومینیومی یا شیشه‌ای تشکیل شده است که در زیر یا کنار کویل‌های تبخیر کننده قرار گرفته است. یخچال دوو را از برق جدا کرده و پوشش محافظ تبخیر کننده را در دیواره انتهایی بخش فریزر دوو خارج کنید. سپس هیترها را یافته و با یک مولتی‌متر متصل بودن جریان آن را تست کنید.

دوو

ترموستات توقف برفک زدایی یخچال فریزر دوو


اگر یخچال دوو شما بیش از حد کار می‌کند، دلیل آن می‌تواند معیوب بودن ترموستات توقف برفک زدایی باشد. این سیستم وظیفه خاموش کردن هیتر برفک زدایی را در انتهای چرخه برفک زدایی، زمانی که دمای تبخیر کننده به 35 الی 47 درجه فارنهایت یا 1.7 تا 8.3 درجه سانتی‌گراد برسد بر عهده دارد. محل آن معمولاً در بخش تبخیر کننده قرار دارد و با رسیدن به بالاتر از دمای 35 الی 47 درجه فارنهایت یا 1.7 الی 8.3 درجه سانتی‌گراد مدار آن باز می شود. پس در محدوده این دما می‌توانید متصل بودن جریان آن را بررسی کنید؛ البته یخچال دوو را از برق خارج کنید تا خطر برق گرفتگی پیش نیاید. اگر یخچال‌تان از جدیدترین مدل های موجود در بازار باشد، در

درز بندی درب یخچال و فریزر دوو

درب یخچال و فریزر دوو شما دارای درز بندی در محیط درب است که از جنس لاستیک بوده و آهن‌رباهای داخلی دارد تا درب هنگام بسته شدن در مقابل جریان هوا چفت شود. اگر درز بندی معیوب باشد، دمای یخچال دوو گرم می‌شود و یخچال برای جبران این افزایش دما باید کارکرد بیشتری داشته باشد و شاهد کارکرد بی وقفه یخچال خواهید شد. اگر رطوبتی بر روی قفسه ها یا در لبه درب یا در دریچه جریان داخلی هوا دیدید، درز بندی خراب شده است. مطمئن شوید که درز بندی یک‌پارچه و منعطف بوده و ترک خوردگی ندارد. می‌توانید ورق کاغذی بر لبه درب گذاشته و با حرکت کاغذ سالم یا معیوب بودن درز بندی را آزمایش کنید. نظافت منظم درز بندی عمر آن را افزایش می دهد. اگر نیاز به تعویض درز بندی باشد، می‌توانید درز بندی جدید را کمی گرم کنید تا منعطف‌تر شده و نصب آن آسان‌تر شود.




:: برچسب‌ها: برد یخچال دوو , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیرات یخچال صادقیه , خدمات پس از فروش دوو , صدای فن یخچال ساید دوو , موتور فن یخچال دوو , فن یخچال ساید بای ساید دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: